Sunday, November 27, 2011

Mari Belajar Plot Twisting,,,

Assalamualaikum..
Hey korang di malam hari yg dingin dan nyaman ni.Aku nak sharelah sikit ilmu yang aq pelajari daripada Cikgu Sha..Aku nikan blurr sikit pasal bab-bab penulisan ni.Nak jadi novelis konon!!=(
Oklah macam-macam soklan aku tanye.Sampailah Cikgu Sha pening dan akhirnya dia ambil keputusan utk terangkan melalui belog dia saje.Klik nama dia kalau nak pi terjah.Saya mintak maaf cikgu sebab menyusahkan..hehe..lgpun rasenya kat sekolah tak ade pulak plot twisting-twisting nih..hehe..lgpula orang selalu cakap..


Malu Bertanya Sesat Jalan.

Baiklah aku tanye.. daripada belok kiri sesat...belok kanan sesat..hehe..Amek jalan mudah "Go straight don't belok-belok"...Ada juga orang cakap.Dahlah tak tau tak nak tanyelah pulak dipanggil.

Bodoh Sombong

Dahlah bodoh..Sombong pula tu..Gitu pulak..hehe...

Oklah dah menyimpang dari tajuk.Actually aku berminat nak tau sebab...Look here...


pLot twisting??Mental damage??Haha...actually Cikgu..Saya memang pening pasal yg cikgu cerita tu.Dan akhirnya saya paham.

Meh saya pula cerita pada yg tak phm cerita cikgu tu.

Plot twisting ni dia kira macam memutar belitkanlah..hehe..Ala..mcm drama yg korang selalu tengok.Sinetron Indonesia misalnya.Sorang mati ade yg lain hidup dan rupanya sme padahal org lain.Hilang ingatan lepastu kena tipu dengan orang lain..haaa..Betul tak cikgu...Mental Damage plak.Disebabkan cerita tu berbelit-belit.Kepala otak korang pun ikot serta jugak.haha...#jgn marah haa...So,betullah cakap cikgu.siapa yg belum sedia dan jarang tengok cerita berbelit-belit memanglah mental damage menanti..hehe...

Oklah..betul tak Cikgu Sha huraian saya??Yelah huraian saya tak semantoop cikgu.Tapi Cikgu memang terbaek..Memang ade ciri-ciri jadi cikgu kawan aku sorang ni..hehe... =)

That's all.
Thanks for reading..

#Maaf ye kalau kalian tak paham yg cuba saya terangkan.Tapi itu yg saya paham.Kalau kalian nak tau lebih lanjut.Pi terjah belog Cikgu ramai2...Ayuhh...[Cikgu!!!Pandai tak saya promote belog cikgu?haha.. =D]

No comments:

Post a Comment