Friday, December 23, 2011

Hukuman.. =.="

Assalamualaikum..
hey korang aku nak cite pasal denda boleh tak?sebenarnya aku pergi terjah belog Syah tadi.Dia cerita pasal hukuman.Nak bace?[Klik Sini]Pasal-pasal denda ni.aku tak berapa igt sangat sebab akukan baiknya orgnye...hehe...Lagipun kalau kena apa-apa denda je.Terus aku buang jauh-jauh.Seramm!! Takut nak dikecoh-kecoh.Ala memang kesalahan sendirikan,.


1.Rotan.
Siapa yg tak pernah kena rotan?Habaq mai..hehe..Kawan aku yg paling baik + rajin pun pernah kena tau.hehe.
Aq igt lg waktu form 2.kitorg kena rotan berjemaah.Hey korang korang igt tak?hee...

 lukisan buruk..kihkihkih...

2.Lari padang.
Cerita ni waktu aku darjah 5.Bagi aku hukuman ni yg paling manis + lawak.Waktu tu waktu math.Ramai jugalah yg tak siap homework.Lepas habis subjek math je.Cikgu suruh semua budak tu ikut cikgu.Kitorang pun ikutlah.Cikgu bawa kitorang pergi padang.Masing-masing dah cuak dah.

Cikgu pun berkata." Pusing 10 kali.Cepat!! "

Semua dah cuak dah.Takknlah nak kena pusing padang sepuluh kali?Dahlah pakai baju sekolah.Semua berdiri.

Cikgu sambung. " Pusing sini 10 kali cepat!!Kalau tak tambah lagi "

Semua pun mulakan larian.Sambil berlari kiteorg ketawa.Kelakar ada.Bengang pun ada.Memang tak boleh lupakan.Korang tau ta cikgu suruh pusing kat mane?Cikgu suruh pusing kat Tiang Netball jek..hehe..Memanglah.Buat kitorang cuak jek..


 *buruk lagii.. =.="

Dahlah malas nak cerita lagi.Kalau nak tau lebih lanjut tentang hukuman yg power ,terjahlah belog Syah.

That's all..
Peace!!

2 comments:

  1. Yang nie mesti pakai mouse nie...

    ReplyDelete
  2. yup!tepat sekali..
    tgn kayu ade hati nak lukis..
    Pakai pensil pun buruk nikan pakai mouse..
    hehe,,,

    ReplyDelete