Wednesday, January 04, 2012

1st day bersekolah pada tahun 2012


Apa perasaan korang kembali ke sekolah?Best tak?

Oklah waktu sekolah aku macam biasa jek.Pergi mcm biasa balik pun mcm biasa jugax.Tapi mesti ada perbezaan kan?

Kalau dulu aku jadi penolong ketua darjah.Sekarang dah tak lagi.Baguslah.Aku memang tak layak pun.Nasib baik korang pilih nak tukar penolong.Aku rasa memang sesuailah Aminah yg jadi penolong.Sebab Aminahkan mesra alam.huhu.Mesti serasi punye.semua orang suka ye dak?.

Lainnye lagi adalah.Kelas.Huhu pertama kali dapat kelas kat bilik APD.You know what?Rase mcm kat U pulak.Dahlah aku atas sekali.Duduk pula kat kerusi mcm ni.

oklah itu jek kot..hurm.. =)
Tahun ni PMR!!!!!!!!!!!

6 comments:

  1. ewah3..ser0n0k eak..rindu la pulak nk ke sk0lah ...hihi:)

    ReplyDelete
  2. Tulah org ajak gi sekolah x nk..
    Pastu nak rindu2 lak..hehe..=P

    ReplyDelete
  3. bkn xnk pergi sk0la..tp sk0la ue y xnk terima aku..haha..dy ckp'awk da besar tp msih c0mel xleyh ke sini..'..hahahaha

    ReplyDelete
  4. haha..nah..:)
    http://bluestarlover.blogspot.com/2012/01/new-year-first-giveaway-by-ziera.html

    ReplyDelete