Saturday, February 25, 2012

Lari!! Lari!! Lari!!



\ASSALAMUALAIKUM/Hey apa khabar?Ada baik ka?Hari ni kaki aku kurang baik...Hehe...Sebab apa?
Sila tengok tittle di atas..KEna lari woah!!Penat gilaq...Dahlah lari sengsorang.Ok tipu maksudnya jalan..Saya tak larat nak lari dah.

Mula-mula aku ,Eiya dan Fadzilah.Bercadang nak lari bersama walaupun kami berlainan pasukan.Almaklumlah.Eiya rumah merah(panglima),Fadzilah rumah hijau(perwira) Aku rumah biru(pendekar).Ok mula-mula cikgu susun ikut kumpulan dulu then kitorang terjumpalah sewaktu tengah lari beramai-ramai.

Then apabila aku berda dihadapan sedikit aku nampak eiya lari.Aku pun ikut lari juga.So,kitorang  lari bersama-sama .Lepas tu jumpa Aminah rumah kuning(pahlawan).Dia pun ikut kitorang.Semua warna dah masukkan?Biru,merah ,hijau,kuning.Tapi persoalan apabila kitorang bertiga berlari adalah....Dimana Fadzilah?

Alamak!!Dia kena tertinggalah.hehe..I'm sorry.Ok lepas tu Eiya dan Aminah pecut.Meninggalkan aku keseorangan.Cepat betul diorang lari sekejap je hilang dari pandangan mataku.Sejak itulah aku sengsorang.Tak akan nak tuggu fadzilah pulakan?So,aku teruskan jelah melangkah.

Aku ingat Aminah and Eiya dapatlah tempat diantara nombor 1-15 tapi tak juga.Cuma tambah 3 mata untuk pasukan je.Eh.Aku lari sengsorang pun tambahkan 3 mata untuk pasukan tau!!(belagak!)

Bila sampai je macam nak pengsan boleh tak?Penat sungguh!Eiya pun dah nak tumbang dah tadi.Aminah je yang cool...Pastu tunggu Fadzilah sampai lak..

Beberapa minit kemudian kami balik.Yang menjadi persoalannya ialah rumah apa yang menang?Ok aku tau rumah batu(Tak de kena-mengena pun)...

Oklah penat nak menaip dah...
That's all...
Thanks for reading.. ;)

No comments:

Post a Comment