Friday, March 09, 2012

Cuti ,exam dan result

Hey cuti sekolah bermula...Peperiksaan berakhir...Result ditunggu..I'm waiting!!

Cuti sekolah bermula.Korang pergi mana?Mesti pergi tempat best-bestkan?Jangan lupa ole-ole untuk saya tau.Awakkan baik.(membodek)
Saya cuti sekolah ni saya akan pergi ke suatu tempat yang selalu saya pergi.Tempat nya best sangat??!!Jangan jealous tau.Nak jeles juga.Nak juga!(protes)


Kan saya dah cakap jangan jealous awak degil.Amacam nak ikut tak?Kite pi sesama. ;)


Bestkan lepas penat memerah otak menjawab soalan periksa lepas tu dapat cuti semingguHomework pun tak ade.kan..kan..kan..
 *Last-last minit baru nak baca buku..Banyak pula tu!!!

 *Bila tak sempat baca buku sampai habis time jawab pun hentam saja.Terukkan?

 *Time ni nak melompat dari tingkat bawah naik ke bumbung.(macamlah kelas aku kat bawah.Dalam kelas pun aku kat atas.)


Bila dah habis exam ada bahang yang dirasa.Ada bau hangit yang sudah tercium.hehe...Result pula datang.Sekarang ni saya dapat 4 result dah.Dan iya membanggakan saya.Walaupun tadi kecewa sikit.Tapi tak pe semangat-semangat!(Dabik dada)
#Lagi 5 subjek aku menunggu.Mudah-mudahan aku dapat 9A+.Doakan saya boleh?;)

No comments:

Post a Comment