Tuesday, May 22, 2012

22 May 2012

Assalamualaikum..Hey alamak korang tau tak yang hari ni 22 may 2012 bersamaan dgn 1 rejab 1433H bersamaan dengan???

sebetulnya ingatkan harinih tak update and tak online..Tapi disebabkan terharu baca entry nih dan dapat wish kat fb...wa gagahkan jugaklah..huhu....

1st time dpt wish dr blogger...(kakak sendiri jek kot) kat fb pulak tahun nih sengaje buat style  baru sembunyikkn birthday...2 org jek wish kot..haha....

okeh..nak cerita pulak kisah semalam...Erk semalam aku pon tak ingat birthday sendiri ok?serious...waktu dah habis periksa tuh(waktu rehat) aku pi ambil buku tetiba kwn aku wish.."hajar happy birthday!"
"hah happy birthday?"(muka blurr)"besok 22 eh?"
"yelah.."

hah lebeh kurang cam tuhlah peristiwanya....Waa bersejarah beb birthday sendiri pon lupe! selalunya aku yg pling excited..hehe..

ok..then waktu aku jalan balik ngan aminah cakap pulak.."aminah besok tau"
then die pulak blur..Akudiamkkan ajek then tnye lagi"ingat tak?"
"ingtlah birthdaykan!"hehe..ingtkn lupe tdi...

situasi dirumah pulak....
"mak esok tau..Kak ngah esok tau..Abang esok tau..Ayah esok tau"ok heboh aku cakap mcm tuh msing2 blur...
 "MAk ingat!Happy birthday!"hee....

then waktu mlm pulak tanpa disangka2 adik cakap.."selaMat hari jadi!" (terkejut I ingatkan dah habis)hehe...

ok...cerita dah tamat...



Nota GENIUS : hey korang pray for my PMR ..k...9A ok...HAdiah untuk hari jadi aku boley?hehe..

2 comments: