Saturday, June 09, 2012

HiTZone


Hai..annyeonghaseyo..Sekejap jek cuti sekolah nak habis tinggal dua hari jek....And homework aku tak siap lagi!!hehe...

oklah berbalik pada tajuk..Tapi sebelum tu nak tanya sama korang...Siapa yang minat k-pop?Put your hands up...Put your hands up...put put put put put your hands up....hehe....Tapi sorrylah aku bukan nak cerita pasal k-pop..Tapi pasal satu boyband indonesia nih..Nama kumpulan mereka HiTZ..

Perkenalan aku dengan mereka bermula apabila aku terdengar lagu mereka kat youtube...Diorang bukanlah boyband pertama yang aku kenal..Nak tau boyband pertama yang aku kenal...Ni kawan aku yang minat jadi dia suruh aku dengar kumpulan SMASH punya lagu..Lepastuh aku cari punya cari jumpa kumpulan HiTZ and aku minat mereka hingga sekarang..

Sebelum tuh cerita sikit ahlinya....Ahlinya ada 3 orang...Irwan,Ferdinand dan Lee jeong Hoon...Eh..eh..korang perasan tak ada nama korea tersebut kat situ..Yup dia memang korea pun..^^



Meh tengok muka sorang -sorang pula...


IRWAN CHANDRA


FERDINAND KARTIKO

Haa..yang ni nak cerita sikit....Hari tu aku tengok cerita A LOVE TO KILL kat KBS World...Hero Jung Ji-Hoon a.k.a Rain...Waktu aku tengok Rain aku cakap eh..Dia ni macam yang kumpulan HiTZ lah..Tapi bila lama-lama tengok cerita tuh dah macam tak sama dah...Bila cerita tuh dah habis aku tengoklah pula laman web HiTZ..Erk..Aku tengok Ferdinand..Eh betullah sama..=.="

Jom tengok Rain pulak...

(ni bukan ahli kumpulan Hitz eh..hehe..)

Ni pula LEE JEONG HOON


Jom dengar lagu-lagu diorang..Lagu lagu diorang memang BEST sangat..


Ni single pertama diorang...


Single kedua

Diorang ni pun ade belakon juga cerita saranghae..meh tunjuk iklan sikit..


Waktu tahu diorang belakon nih..Aku yang paling excited..Tapi aku tak boleh tengok sebab tak de channel die..So aku mesej kawan aku...Dia dapat channel indon..Untunglah..Besoknye die mesej balik nak jeleouskan lah tuh...Tapi time tak bleh tengok cerita nih aku tengok cerita best jugak iaitu cerita CINTA V-LOG..Lakonan Aliff Aziz..





Tapi aku dah habis tengok dah cerita saranghae tu..Ade kat youtube search jek..:)

OKlah..Dah panjang sangat dah aku menaip...


NOTA GENIUS : single ketiga hitz tajuk dia saranghae...

No comments:

Post a Comment