Saturday, July 07, 2012

Update entry pertama untuk bulan Julai 2012


pejam celik pejam celik..Dah bulan Julai..Tak sempat nak say goodbye pada bulan JUn dan tak sempat nk say hello for Julai kerana sekarang sudah 7 JUlai 2012 bersamaan hari Sabtu...

1.Sebenarnye malas nk update sebab tengah melayan perasaan yang sedih akibat daripda keputusan mid-year aku...(Sedihlah sangat!!)Taklah tipu jek..Hari2 online kot tapi x tau nk update ape...Lagi suka menerjah blog korang tnpe jejak..hehe..

2.tak lame lagi puasa kn?So maknenye tak lagi sukan kat sekolah aku..Aku nih biasalah atletlah katakan(atlet lah sangat)ok..aku just join perbarisan jek....Sekarang nih diorang tgh berlatih kot..dan aku sedap2 jek ponteng..(kantoi)

3.bulan 8 nanti peperiksaan percubaan..Alamak..cuak gile aku...Keputusan aku yg drop mendadak tu membuatkn aku takut nak ambil exam..Serious..waktu periksa kkq hri tuh..terasa gile ketakutannye....So,sekarang ni aku dh tekatlah sgt..Nak fokus pada pembelajaran..hehe..

4.Nothing to say..

5.Nothing to say..

6.Nothing to say..

7.Nothing to say..

8.Nothing to say..

9.Oklh..goodnye...nanti klo rajin saya update lagi..urm...mingkin bulan depan lak...hehe..

10.Jap..jap....please tekan churp..churp saye..Saya sudah tukar yg baru....Earning saya baru berapa ..

GENIUS NOTE : Satiap bulan satu kali update jek ke?!


(tekan gambar kalau mahu lihat freebies yg lain)
Semangat kumpulan BIRU a.k.a PENDEKAR pasti JUARA!!^_^

No comments:

Post a Comment