Wednesday, November 14, 2012

Novel Pertama yang Menjadi Milik Aku

Assalamualaikum..hye..hye..hye...

Ni nak cerita ni..Aku ni seorang ulat buku lah sangat ..[Tipu lebih]Pada 10/11/12 aku sempat beli NOVEL..ini adalah NOVEL pertama aku..Ok..Aku tau NOVEL korang dah berlambak dah kat rumah. Tidak bagi aku . NOVEL 1 . MAJALAH 6 . KOMIK 3 ..hehe..Siap umumkan lagi . [Manalah tau ada orang nak belikan ke? :) ]


Inilah novelnya . Dah habis baca dah . BEST jugalah . Sebab dia pasal impian yang tak masuk akal  .

Ini sinopsisnya :

Anatalia, setiausaha Datuk Saifullah yang glamor lagi vogue! Angan-angannya mahu membeli-belah di New York dan menikmati percutian hebat dan mewah yang penuh glamor! Namun, Anatalia masih berangan-angan sehinggalah dia mendapat peluang yang ditunggu-tunggunya.

Anatalia akan mengembara ke serata dunia dengan percuma!

Ya! Hebat, bukan! Namun, adakah impian Anatalia mahu beli-belah di New York tercapai? Apakah Anatalia akan menjadi terkenal, semakin glamor, dan vogue kerana percutian itu? Hanya Anatalia yang tahu jawapannya! Yang pasti Anatalia mahu kelihatan glamor dan vogue sepanjang masa!

-THE END-

2 comments:

  1. NOVEL PTS!!sy pun suke gak novel pts!!he3.

    ReplyDelete
  2. amboi..awak..novel nampak..~

    untung la..hew2..xD

    ReplyDelete