Wednesday, March 27, 2013

Header dan cerpen baru dah siap!

Assalamualaikum.

Yeah..yeah..NOPEN aku dah siap.Eh.NOPEN tu apa?Tu ha tajuk akukan tulis CERPEN tak akan tak paham kot?hehe..

NOPEN tu singkatan kepada NOVEL dan CERPEN.

Niat dihati nak buat cerpen then bila aku cakap dengan kawan aku hasil kerja aku adalah dalam 12-13 muka surat.Dia jawab 'tu bukan cerpen' . Aku pun jawab balik "Dan bukan novel?" So,tetiba je ada idea tu.hohoho..

Tapi minta maaflah ye.Aku akan publish cerpen tu setelah naik cuti.Sebab?Sebab aku nak bagi kawan-kawan aku nilai dulu.Kalau OK aku publish Kalau tak OK pon aku publish..hehe..

Aku cerita sikitlah ye.Cerita tu kisah cinta dan persahabatan. Lebih kepada cinta. Dan sorrylah .Ayat kelam -kabut.Feeling tak ada.Time part sedih je aku pakai feeling , sebenarnya tak!aku just tulis sambil mulut berkata-kata[berintonasi gitu].So,cerpen aku tu korang kena baca secara intonasi baru faham.Bab feeling tu kalau tak sampai sorrylah ye.Aku buat nak cepat.Cerpen express pon boleh kira juga.[Padahal dah dekat setahun tak siap-siap].

Apa tajuknya? S.E.C.R.E.T . Itulah tajuknya bukan aku berahsia.hehehe..

Sekarang berbalik pada blog.Aku tukar header lagi.Dulu punya aku tak puas hati.Serabut sangat.Aku ni suka yang simple-dimple je.So dia dah jadi macam ni.

Dulu..

Sekarang...


Ok tak?Kalau tak Ok korang tolonglah bagi aku header free..kihkihkih...

Eh hari ni entah kenapa entah aku rajin join segmen bagai jomlah join..:)

 -THE END-

1 comment: