Friday, March 15, 2013

Welcome to the future

Sumber *google*

Sudah menjadi lumrah bagi manusia untuk berangan dan bermimpi. Tapi adakah pernah anda memikirkan tentang masa depan? Apa yang terjadi 10 tahun akan datang? Adakah impian kita ini tercapai?

Sungguh aku tak pernah terfikir pun semua itu. Ditambah dalam soal  LELAKI? Ciri-ciri pasangan yang kita impikan nanti..

Tadi .. aku , A dan N . Berbual-bual Dari A - Z  hinggalah  Gossip kami ni sudah sampai ke masa depan. Ini semua sebab tengok bioadata A.Sebab ada perkataan B.Friend Al-Fadhil Ustaz ....

Tidak aku sangka berfikir jauh diorang ni rupanya.Lelaki idaman gitu.


 
Sumber *google*
 Sumber *google*
 Sumber *google*
Sumber *google*

Diorang tanya nak ciri-ciri macam mana?Kahwin umur berapa?Honeymoon kat mana? Bla..Bla..Bla..

Sumber *google*
NOTA GENIUS : Sebenarnya aku lupa ciri-cirinya.LUpa nak salin tadi...Hehehe..Kalau aku salin mesti panjang punya entry kali ni..


-THE END-

No comments:

Post a Comment