Wednesday, May 01, 2013

Jadual di bulan MAY


Assalamualaikum..

Jadual di bulan MAY. Amboi tajuk macam orang besar je. Tapi saya ni seorang pelajar. BUSY juga OK!

1.Hari ini 1 MAY bersamaan Hari pekerja or Hari buruh. Jadi Pelajar pun dapat cuti.
2.2 MAY aku akan stop online. ONLY BOOK! STUDY!!
3.besok 2 MAY .Bermulalah peperiksaan pertengahan tahun sehingga 22 MAY.
4.16 MAY hari guru.Ingat tu!Hargailah jasa guru anda..hehe..
5.22 MAY birthday tuan punya blog.
6.22 MAY peperiksaan pertengahan tahun tamat![tapi bagi aku sampai 21 MAY]
7.21 MAY or 22 MAY, aku akan nampak komputer balik.
8.21 MAY or 22 MAY, aku boleh sambung baca novel dan buat cerpen.
9.Akhir bulan MAY cuti.untunglah habis periksa terus cuti..:)

Ish.Busy betul bulan MAY ni. Selamat tinggal BLOG!! Kita jumpa lagi lepas habis EXAM. Doakan aku ok periksa dapat result bagus!

GENIUS NOTE : Berapa banyak MAY dalam entry ni?

1 comment:

  1. hye nama saya amer jaya. empunya blog amercorner.com.
    Saya ingin menjemput tuan blog untuk join giveaway pertama saya untuk tahun ini.

    Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
    http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html
    giveaway tamat . 8.6.2013

    ReplyDelete