Wednesday, September 04, 2013

PERHATIAN : Tarikh segmen dilanjutkan


Kepada para peserta...Maaflah..Aku terpaksa lanjutkan tempoh segmen ni. Antara sebabnya ialah peseta kuranglah..Sob..Sob..sedih tak ada yang nak join... [buat masa ni peserta tak sampai 10 orang?] .

Tetapi itu bukan sebab utamanya... Sebab utamanya. 6 haribulan tu aku tak ada kat rumah.So, tak boleh tutup segmen dan tak boleh nak publish senarai peserta.Niat aku nak publish lepas habis segmen ialah sebab nak memudahkan korang.Kesian orang yang lambat join mesti tak ramai yang singgah blog mereka.

Oklah aku lanjutkan sampai hari Ahad iaitu 8/9/2013. Nanti aku terus blogwalking dan umumkan kepada semua peserta....TUNGGU!

Anda belum join? Mari sertai kami...

http://aejarstories.blogspot.com/2013/09/segmen-bkf-by-sh.html


No comments:

Post a Comment