Monday, December 05, 2011

Alamak dah kena complainlah..!!

Assalamualaikum...
hey korang lame sgt ke aq tak update belog?Tak sangke ada juga yg rindu aku..haha..Macam mana aq tau ada orang complain?Sedang-sedang aq dok ushar belog Syah...Dalam hati berkata..Waaa~dah rajin kawan aq update belog sekarang nih!!!aq yg dok malas2..

Kepada pemilik blog ini ,rajin-rajinkanlah update..Aku selalu nak cakap macam ni, " Awak,awak tahu tak? Kite hari-hari buka blog awak tapi bile tengok blog awak tak update..Kite terus buka berkali-kali,kekadang sampai 3-4 kali mengharapkan awak update blog," Kepada tuan punya blog jangan marah eak?

aq tekan perkataan ini.Tup...tup..Aqlah permilik belog tuh...haha..Mula-mula aq tak percaya yg itu aq.Lepastu aq tutup belog aq.Try tekan ini lagi dan hasilnya sama..haha...sengal betul time ni.
Tapi bila bace sampai habis terharu dan kesian pun ade jugak..=P
Bce nih...

Tapi memang betul pun..Kalau awak tak update..kite tutup blog awak,pastu 2-3 jam kite buka balik,tutup,selang 2-3 jam kite buka balik,pastu ulang-ulang lagi sampai gerak hati aku mengatakan, "Sudahlah tu...esok-esok jelah buka. Kalau terus ulang-ulang,nanti komputer membebel, "Apalah punya orang,buka tutup,buka tutup,dah insane ke? Tak pasal-pasal aku kena mental damage."   Eh,aku gurau jelah mana ada komputer cakap macam tu.

oklah itu saje.Kepada Syah ,Sorry sesangat kat awk yek..Haha...

That's all...
Thanks for reading...
Peace!!

No comments:

Post a Comment