Monday, December 05, 2011

Nak bermain dengan pisau ke?

Assalamualaikum,
Hey korang korang.Hari ni aq dan Syah telah mencipta satu segmen yg bertajuk berbalas-balas p0st untuk kelihatan belog anda sentiasa update...hehe...Tapi ayat dalam belog dia memang menusuk kalbu! Tersenyum jek tengok belog dia.Nasib baik dia tak mati sebab aq tikam dia balik..hehe...kalau tak dah keok dh...haa...


oklah korang bce entry INI....then bawah ini pulak..

    Okey aku cerita balik pasal tajuk kat atas ni .. 'Alamak aku kena tikam baliklah'... Aha,nak tahu kenapa,mari bersama Syah dalam segmen 'berbalas-balas posts.'
    Begini al-kisahnya,baru SEMALAM,aku cakap pasal blog seseorang ini, hari ni dah kena balaslah..tu yang aku maksudkan 'tikam balik'. Tak pe,aku balas balik posts dia... Ehem,ehem.....

Ayat Aku :  "aq tekan perkataan ini.Tup...tup..Aqlah pemilik belog tuh...Haha...
      mula-mula aq tak percaya yang itu aku.Lepastu aq tutup belog aq.
      Try tekan ini lagi dan hasilnya sama...haha...sengal betul time ni.   "

Laa belog sendri pu tak kenal.[..Katanya..]




Ayat Aku : Tapi bila bace sampai habis terharu dan kesian pun ade jugak

Alamak,masa aku tulis entry tu lupa nak buat muka kesian.... A ha ha..jangan marah eak? Saja je nak bagi idea percuma,so,awak boleh update...

Tertusukkan?Haha..aq jek...By the way Cik Syah...Saya memang mula-mula tak cam belog tu..Sebab..Saya sedang tekan link yg kmu bagikan ade 2..So saya tekan dua-dua dan bce sampai habis dulu then bru tengok link tersebut dan..hasilnya terkejut tengok belog sendiri bagai berada di alam mimpi waktu tu..Memanglah
sengall...hehe...Mula-mula ingat dua link itu orang yg sme sebab dua-dua tak berupdate..hehe...

Pasal bagi idea percuma tu..Haha...Terima kasih sesangat..Terharunya... =P
Tak menyangka berkat cik Syah saya berjaya update belog..kihkihkih... =D

Jangan marah haa...

That's all..
Thanks for reading!!

No comments:

Post a Comment