Wednesday, October 17, 2012

Exam over...Perang belum tamat ... -.-

 
 *Maaf miss Nara..hehe...


oklah...Semua org nak cerita kemerdekaan mereka..Happy sgt PMR dah lepas..Buku letak tepi...Habis PMR dapat cuti lagii...Memang pakej..

Tapi hakikatnya PERANG masih belum..Masih berdebar kot...Macam manalah result aku nanti??!! Hope dapat 9A..

Sebenarnya aku nak tukar background and header untuk tukar mood...Aku pakai theme ni dah 3 4 bulan dah..Catat rekod..First time rasenye..Selalu background aku x sampai sebulan dah tukar...Tapi 1001 masalah menyebabkan aku x jadi tukar..Lupakan jeklah...huh..

Sebenarnya tak da nak cerita apa-apa lagi...Nak bukak lagi 1 blog.. dah lama kot aku x update blog tuh rindu..Ade banyak aku nak cerita kat situ..Jangan lupe singgah...


NOTA GENIUS : exam over..Blehlah update blog selalu...

No comments:

Post a Comment