Sunday, November 18, 2012

CherryBelle [ Chibi ]

Siapa kat sini peminat k-pop ? m-pop ? i-pop ?Kumpulan cherrybelle adalah salah satu daripada kumpulan pop itulah..Kepada peminat k-pop..Kalau korang tak kenal kumpulan ni..memang..memang...memang............................patut......sebab mereka adalah kumpulan i-pop... dan bukannya k-pop mahupun m-pop..

tujuan aku update pasal diorang ni bukannya untuk promote lagu-lagu diorang walaupun aku akan tempekkan dalam paga music..sebenarnya aku bukannya peminat girlband.....tapi kalau boyband masih boleh dipertimbangkan..hehe..

Aku cerita ni pasal movie diorang..tiba-tiba terjumpa sebab aku dok sibuk mencari info pasai Rizky Nazar ..Apa korang tak kenal ? Ala dialah yang belakon dalam Cinta Bersemi di Putih Abu-abu The Series [panjang sangat tajuknya]. menggantikan Benci Jadi Cinta . Ok..Aku pun tak kenal sebenarnya . First time tengok dia kat cerita tulah...Sebab tu sibuk search..Rupa-rupanya dia baru 16 tahun..Tua setahun dari aku..hehe..






Ok..Berbalik pada Chibi..Sebenarnya dah banyak kot FTV dia..cuma aku sempat tengok satu jek..Sebab yang satu tu ada Rizky Nazar..hehe...Sebenarnya aku tengok filem ngorat pun tak habis lagi..Tapi tengok cerita tu dulu...Oklah aku sertakan FTVnye ye..:)






Minta maaf atas penggunaan 'aku' kepada mereka yang lebih tua..Peace!!:)
-THE END-

No comments:

Post a Comment