Tuesday, December 18, 2012

Satu Hari Lagi...

Dag Dig Dug ..

Assalamualaikum..Hye..hye..hye..Korang!!

Aduh..Risaunye..Risaunye...Besok segalanya akan terungkap .Berapalah agaknya aku dapat kan?Hurm..

Kat Facebook..Ramai dah yg risau..Kawan-kawan aku pun mesej asyik sebut bende ni je..

Ok..Hari ni saya betul-betul takut..Konon tadi mesej dengan kawan suruh relax...Nak nasihat orang senang cakap kat diri sendiri susah..

Semua yang sebut pasal besok aku LIKE! ok..tu semangat ke takut?

Sebenarnya excitedlah juga kerana tak payah fikirkan bende ni lagi..Tapi tapi tapi..

Semalam aku mesej kawan aku.Dia baru tau semalam yg result keluar esok..Double WHAT?orang dah risau dia baru tau.

Dia tanya aku perasaan macam mana?Target apa dapat B ?

Jawapan aku : Semuanya bercampur menjadi satu . Yang target B tu..Hurm..mcm mana ye..Confident level aku tinggi sangat kot.Aku target semua A je . Macam biasa setiap peperiksaan aku akan target tu tapi hancur juga result aku . hehe . Tapi kalau kali ni hancur juga tak taulah . Macam manalah ye .Kalau dulu tak nangis mungkin kali ni nangis kot .

Then aku tanya dia pula apa perasaan .Target bape B ?

Jawapan dia : Baru tau jadi perasaan All in One tu tak hadir lagi . Dia memang tak berani  nak target bape B lagi..Aku ingat lagi time sekolah rendah dulu..Cikgu tanya siapa target 5A . Aku confident biasalah kebetulan baru lepas ujian and aku memang dapat 5A time tu . Jadi confidentlah sikit . Lepastu cikgu tanya siapa target 4A 1B . Dia angkat tangan . And result nya dia dapat apa yg dia target . B tu pon subjek yg dia target kot..Entahlah tak ingat dah .

Hurm..Apa lagi ye..Ok..tak nak cerita dah..Awak-awak yg baik hati..Doakan saya ye..9A tau!!.:)





-THE END-

2 comments: