Sunday, April 14, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia!!

Sebenarnya Saya Isteri Dia!! cerita ni tengah HOT sekarangkan? Entah kenapa aku minat sangat cerita ni. Mungkin sebab ada Firash kot a.k.a Izzue Islam. Dan dia nampak kacak , smart dan bergaya dalam cerita tu.Memang Stylelah! Padahal aku dulu ANTI gilerrr kat dia kot.hehehe..


Cerita diadaptasi dari novel.Dan tadi aku pergi kedai buku. Dalam hati dah plan dah nak beli buku ni. yang sedihnya boleh tak jumpa pula.Biasalah ramai sangat orang dan aku just jeling-jeling je buku yg ada.Mana sempat nak belek satu-persatu kang kena marah apa pun tak dapat!! tapi tak apalah jumpa FADZILAH pun jadi.My Bestfriends Forever! Kawan yang terbaik!! Dan aku berjaya rembat dua buah novel!hehehe..

Tapi yang aku nak cerita sekarang ni bukan pasal novel tu tapi ceritanya. Memang BEST sangat!! Tapi biasalah cerita ni malam dan aku tak dapat pegang remote.so, aku dah terlepas dua episod. Jadi tadi tak puas hati aku search kat google dan jumpa INI .Memang terbaiklah dan sekarang aku dah dapat tengok.3 episod yeah! Dahlah tengok sengsorang , ketawa pun sengsorang. lawak + best sangat!!

dah itu sahaja.Kalau korang pun terlepas seperti aku. Tekan LINK ni

ini sedikit gambar dari encik google.

GENIUS NOTE : Nanti aku update pasal buku yg aku beli.huhu..excited nak baca.!!

No comments:

Post a Comment