Monday, July 22, 2013

Purple turn to PinkGreen


Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah.Akhirnya Done juga blog aku. Susah oo nak buat.Nak ubah warna memang leceh. Memang tak minat. Tapi disebabkan aku dapat cursor dari Cik Hawa sebab aku join segmen. Gua gagahkan jua diri ini.


Sebenarnya aku request pink jadi tak payahlah tukar background sebab aku dah malas nak edit blog. Tapi dapat hijau. So, aku terima seadanya. Orang dah bagi syukur alhamdulillah. Bukan sonang nak dapat. Teringat pula doodle dari segmen Apit tempoh hari. Kebetulan aku minta ada warna hijau. Jadi memang ngamlah. So, dengan susah payah dan tak berapa nak semangat aku buatlah. Cincai pun cincailah janji tukar. hahaha.

Ok tidak? Lama ke baru punya lagi cun? Dua-dua nampak simple dan kosong tapi aku nak letak apa? Tak ada yang menarik pun.

Moral of the story :
1.Bersyukur
2.Belajar guna HTML baru
3.Blog meriah sikit
4.Hadiah sebab sebelum itu aku bersusah payah buat cerpen. Blog pun tak layan.
5.Baru semangat nak update blog.!


Genius Note : Doakan aku supaya berjaya dalam segmen-segmen yang aku ceburi. Terutama dalam contest cerpen yang aku join baru-baru ini & kad raya dari penulis ternama juga.

No comments:

Post a Comment