Tuesday, September 17, 2013

September bulan paling sibuk!



Tahun ni, bulan ni. Aku rasa banyak pula bebanan kerja dengan forumnya,folio fiziknya, fikir kena pergi kelas time orang PMR,cerpan yang cikgu nak , cerpen yang aku nak bertanding dan so on. Huh malas melanda. Bila dah bertimbun-timbun kerja. Satu pun tak jadi. Al-maklumlah aku. Watlek wat cool. Kerja tak siap-siap. Memang terbaeekk!

Kekadang rasa stress tapi kerja lain sempat buat..so, tak boleh salahkan orang sebab aku yang salah.

Forum tu... Gua Cuak beb!
Aku takut kalau suara aku..buat hal. Seriously, suara ni tak boleh berkompromi langsung dengan aku. Time aku cakap biasa elok je time oral boleh pula buat hal. Haish.. masaklah aku nanti.. Ada tips nak sedapkan suara tak?hehe

OKlah.tak banyak pun nak story.Cuma nak meluahkan apa yang terbuku di hati. Dah lama aku tak share cerita. Kengkadang aku rasa nak jadi macam kawan aku tulis je apa-apa nak tulis kat twitter. Tapi itu bukan aku. Haish..Time-time macam ni rindu pula kat diary aku.dah dekat setahun tak tulis kat diary...

Entah apa jelah. Final exam dah dekat tapi aku still relax..haiyak.macam tu pun boleh? Memang tak sedar diri betul tahun depan nak SPM! apa nak jadi daa~

2 comments: