Friday, October 25, 2013

Focus for physics



Assalamualaikum...

Alhamdulillah...Aku berjaya mengharungi peperiksaan dengan pelbagai rintangan. Aku dah buat yang terbaik,hanya mampu berdoa dan redha sajalah. Hopefully tak ada yang gagal.

Sekarang aku hanya perlu fokus pada paper fizik sebab hanya tinggal fizik je yang belum jawab. Hari isnin periksa dan aku perlu menyumbat pelbagai bab fizik dalam kepala. Minggu ni memang minggu fizik.. adoyaii..

Lepas periksa aku kena buat nota fizik then study fizik lagi untuk explorace.

Selepas itu barulah finally MERDEKA tapi untuk tahun ni je mean sekejap je. Tahun depan tahun penting tak boleh main-main lagi dah. Seram woo..

Aku tak sabar nak habis exam ni. Aku mahu tulis novel. haha.. excited gilerr..Tak tahu jadi ke tak. Kalau aku buat korang janji akan baca k? Janji?*sambil hulur jari kelingking* Kalau nak baca sinopsisnya kat SINI. Walaupun aku masih tak tahu tajuk yang sesuai tapi ada aku kisah? Janji novel berjalan tapi aku tak yakin novel tu 100% ikut sinopsis. Rasanya tak kot? Abis buat apa tulis sinopsis? Erk..sinopsis aku just buat je 5 minit siap...hee..

oklah..keep in touch ok.. Selalulah jengah blog picisan aku ni. Lepas exam boleh rajin update... Insha-ALLAH...

No comments:

Post a Comment