Tuesday, January 01, 2013

Azam BARU,Semangat BARU di Tahun BARU



Azam BARU,Semangat BARU di Tahun BARU . Nampaknya 2012 sudahpun menutupkan tirainya.2013 pula muncul.Di kesempatan ini aku nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua para blogger dan Selamat Hari Lahir buat 2013.



Sekejap je masa berlalukan?Blog ni pun,siapa sangka dah berumur 2Tahun dah dia..Tak de siapa nak bagi hadiah ke?hehe..Ye,dah dua tahun aku bergelar seorang blogger.Dua tahun awak tahu tak tapi follower aku baru mencecah angka 246. Orang lain baru berapa bulan follower dan beriban kot.Kesian sungguh..hehe..

Tahun Baru Azam Baru

Setiap tahun baru mesti dikaitkan dengan azamkan?Apa gunanya Azam tu?Apakah maksud azam?Azam tu kira macam cita-cita kitelah .Ia mendorong kita untuk capai target kita untuk tahun ini. Apa ye Azam korang?

Apa azam aku ye?S.E.C.R.E.T
Yang pasti aku berharap tahun ini lebih baik dari tahun lepas.





HAPPY NEW YEAR!!:)
-THE END-

1 comment: