Saturday, January 26, 2013

Fear Factor Selebriti Malaysia


Tadi pergi Angsana ,beli buku dan aku dapat beli novel lagi.Yezz! Novel kedua yang menjadi HAK MILIK aku.hehe...

waktu sampai tu nampaklah khemah kat tempat parking..Eh,Fear Factorlah!!!! Aku nak sangat tengok artis-artis fear factor secara live.So,waktu sampai tu kitorang pergi beli barang dulu.Dah beli barulah pergi tengok..Yeah!Ada Farish,Zawin,Zoey,Nik Micheal dan lain-lain.Aku tak ingat sangat wajah dan nama yg lain-lain..hehe..Mungkin itu uji bakat untuk fear factor kot.Entahlah.

Acara dia mudah saja cari kunci.Ada satu akuarium yg dipenuhi[suku] ulat kot tapi diorang nak takutkan peserta diorang cakap lipas.Peserta ditutup mata then sebelah tangan sahaja dibenarkan untuk mengambil kunci dalam masa terpantas[3 min kot] Waktu kitorang tengok tu seorang peserta tu takut-takut then bila masukkan tangan jadi berani dia cakap "eleh" [yelah sebab ulat je].Lama juga dia cari tapi jumpa lepastu kami terus balik.

Tapi serius puas sebab dapat tengok artis fear factor walaupun sekejap dan hakikatnya dia tak pandang aku tapi ada aku kisah??!!

No comments:

Post a Comment